11/18/2011

Επίσκεψη Β' Τάξης στο Μουσείο Συναισθημάτων

Την Τετάρτη 23-11-2011 οι μαθητές της Β' Τάξης θα επισκεφτούν το Μουσείο Συναισθημάτων και θα παρακολουθήσουν το διαδραστικό πρόγραμμα "Ποιος είμαι εγώ;".
Συνολικό κόστος συμμετοχής 10 ευρώ (7 ευρώ η είσοδος και 3 ευρώ το λεωφορείο)


Το Μουσείο Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας είναι ένα διεθνώς μοναδικό, διαδραστικό μουσείο, που χρησιμοποιεί τα εκθέματα του, το παιχνίδι και τα παραμύθια για να ενθαρρύνει τα παιδιά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να κατανοήσουν τον κόσμο των συναισθημάτων!
Στα πλαίσια της διαδραστικής έκθεσης του μουσείου με τίτλο: "Ποιος είμαι εγώ;" τα παιδιά θα συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: "Ποιος είμαι εγώ: οι ικανότητες, οι δυσκολίες και οι επιθυμίες μου".
Βασικός στόχος του είναι η ενθάρρυνση της αυτογνωσίας και πιο συγκεκριμένα:
  • να βοηθήσει τα παιδιά να γνωρίσουν τον εαυτό τους καλύτερα
  • να κατανοήσουν πως είναι μοναδικά και ξεχωριστά
  • να κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι να αποδέχονται και να αγαπούν τον εαυτό τους όπως είναι, μέσα από τις ικανότητες, τις δυσκολίες και τις επιθυμίες τους.
Ενθαρρύνοντας τα παιδιά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να κατανοήσουν τον κόσμο των συναισθημάτων τα βοηθάμε να αναπτυχθούν σε δημιουργικούς και ευτυχισμένους ενήλικες με θέληση για τη ζωή και τις προκλήσεις της.
Το Μουσείο Συναισθημάτων είναι μη κερδοσκοπικός φορέας που η λειτουργία του βασίζεται αποκλειστικά στα εισιτήριά του.

Μουσείο Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας:
τηλ. 210 9218329, ιστοσελίδα: www.mce.gr


6Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου