11/22/2012

Εκλογο-απολογιστική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας

Καλούμε όλους τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του Σχολείου στην ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ του Συλλόγου μας

Την ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012 στις 7.00 μ. μ.

Η παρουσία όλων είναι απαραίτητη προκειμένου να συζητήσουμε για τα προβλήματα του σχολείου των παιδιών μας και για το πώς σαν Σύλλογος μπορούμε να παρέμβουμε.

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
  1. Απολογισμός του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου
  2. Οικονομικός απολογισμός του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου βάσει έκθεσης Εξελεγκτικής Επιτροπής
  3. Προτάσεις για τη δράση του Συλλόγου μας 
  4. Εκλογή Εφορευτικής Επιτροπής για την διοργάνωση των Εκλογών
  5. Υποβολή υποψηφιοτήτων για:
  • Διοικητικό Συμβούλιο 
  • Εξελεγκτική Επιτροπή 
  • Εκπροσώπους στην Ένωση Γονέων Αγ.Παρασκευής

6Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

1 σχόλια:

Nikolaos Papageorgiou είπε... [Απάντηση στο σχόλιο]

Στην γενική συνέλευση του συλλόγου μας (06.12.12) πρότεινα και έγινε (δια βοής) αποδεκτό, οι υποψήφιοι που θα εκπροσωπήσουν το σύλλογο τα επόμενα 2 σχολικά έτη, να εκθέσουν δημόσια τις θέσεις τους στο παρών ιστολόγιο (blog)
ΑΜ ΕΠΟΣ ΑΜ ΕΡΓΟΝ καταθέτω τις δικές μου.
Σύστημα είναι η συμφωνία με συγκεκριμένα όρια, όπου (πεδίο) αλληλεπιδρούν καθορισμένοι παράγοντες, εξυπηρετώντας τουλάχιστον ένα σκοπό ή στόχο (υποσύστημα).
Κατά συνέπεια η συμμετοχή σε ένα σύστημα (εδώ ο σύλλογος), εξ ορισμού, προϋποθέτει αφ ενός την αποδοχή αφ εταίρου την εξυπηρέτηση του σκοπού του, πρωτίστως δε τη γνώση αυτού.
Από το καταστατικό του συλλόγου παραθέτω το απόσπασμα «Σκοποί του Συλλόγου». Εγώ θα τους ονόμαζα στόχους που εξυπηρετούν έναν σκοπό, δηλ. τη συμβολή των γονέων (υποσύστημα) στην εκπαίδευση των παιδιών (που αποτελεί το σύστημα).
1. Η μελέτη και προβολή των προβλημάτων του Σχολείου και ο συντονισμός της δράσης όλων των γονιών για την λύση τους
Εδώ καθοριστικό ρόλο παίζει η λέξη ΜΕΛΕΤΗ. Μια ολοκληρωμένη μελέτη εμπεριέχει τόσο τη λέξη συντονισμό όσο και τη λέξη προβολή.
Θεωρώ ότι είμαι από τους πλέον κατάλληλους να συμμετέχω στην εξυπηρέτηση αυτού του στόχου. Είναι το επάγγελμά μου. Αναλύω πολύπλοκα συστήματα ρευστομηχανικής και προτείνω νέες λύσεις σε μέχρι σήμερα δυσεπίλυτα προβλήματα.
Π.χ. Η αλληλεξάρτηση Πρόβλημα – Κόστος επίλυσης καθορίζει τα όρια της μελέτης. Όμως το Κόστος είναι πολύ ευμετάβλητο μέγεθος. Με απλά λόγια (διότι επιστημονικά θα αναφερόμουν σε κλειστό και ανοιχτό σύστημα) το μεγαλύτερο κόστος μπορεί ο σύλλογος να το μεταθέσει σε Δημόσιους φορείς, όπως είναι τα Πανεπιστήμια και ο Δήμος.
Για παράδειγμα το πρόβλημα Στέγαστρο στο προαύλιο του σχολείου, μπορεί να ανατεθεί ως πτυχιακή σε κάποια αρχιτεκτονική σχολή, ή η αύξηση των εσόδων του σχολείου να γίνει με παραχώρηση της οροφής σε φωτοβολταϊκή εγκατάσταση (ο Δήμος Αλεξανδρούπολης υλοποίησε παρόμοιο έργο σε όλα τα σχολεία), κάτι που ταυτόχρονα θα αποτελούσε και ασφαλιστική δικλείδα στον κίνδυνο να παγώσει το σχολείο σε περίπτωση έλλειψης πετρελαίου.
2. Η ανάπτυξη, ο εκσυγχρονισμός και η δημοκρατική αναβάθμιση της παιδείας
Αυτός ο στόχος θεωρώ ότι ξεφεύγει από τα όρια δυνατοτήτων του συλλόγου και αφορά τις ενώσεις / ομοσπονδία συλλόγων, διότι ο σύλλογος μπορεί να υπηρετεί όχι να βελτιώνει συστήματα των οποίων αποτελεί υποσύστημα
3. Η κατάργηση της Ιδιωτικής εκπαίδευσης και της παραπαιδείας
Παρόμοια και το πρώτο σκέλος αυτού του στόχου. Σε ότι αφορά την παραπαιδεία το ολοήμερο σχολείο είναι ότι καλύτερο, τουλάχιστο για το δημοτικό σχολείο.
4. Η συμπαράσταση στους μαθητές για την ανάπτυξη της πολιτιστικής δραστηριότητας μέσα και έξω από το σχολείο.
5. Η διατήρηση και η διάδοση της λαϊκής πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Γιατί λαϊκή, υπάρχει και άλλη μη λαϊκή ; Το 5. εμπεριέχεται στο 4
6. Η συνεχής προσπάθεια για διάδοση και ανάπτυξη του σχολικού αθλητισμού.
7. Η εξασφάλιση του απαραίτητου εξοπλισμού του Σχολείου με σύγχρονα εποπτικά μέσα διδασκαλίας.
Εμπεριέχεται στο 1.
8. Η δημιουργία, οργάνωση και λειτουργία εργαστηρίων, βιβλιοθήκης, γυμναστηρίου, ως και η ίδρυση μαθητικών εξοχών, αναγνωστηρίων κλπ.
9. 9.Η φροντίδα για την καλή υγεία των μαθητών και η δημιουργία καλών συνθηκών υγιεινής στο χώρο του Σχολείου.
Εμπεριέχεται στο 1.
10. Η συστηματική και επιστημονική εκπαίδευση των μαθητών σύμφωνα με τις αρχές της Δημοκρατίας, της Εθνικής Ανεξαρτησίας, της Ειρήνης και του Ανθρωπισμού.
Αυτό είναι έργο των εκπαιδευτικών και μας πρόλαβε το Σύνταγμα. Ο σύλλογος μπορεί να λειτουργεί εποπτικά/ελεγκτικά αν ποτε παραβιαστούν τα παραπάνω.
11. Η προώθηση της συνεταιριστικής ιδέας στους μαθητές
Δύσκολο θέμα και ακόμα δυσκολότερο στην υλοποίησή του. Ο σύλλογος μπορεί μόνο να συνδράμει τους εκπαιδευτικούς συντονίζοντας τους γονείς σε πρωτοβουλίες όπως ομαδικές εργασίες των μαθητών.
Νίκος Παπαγεωργίου
Πατέρας του Πέτρου (Δ τάξης) και της Μαριάνθης (Β τάξης)
Υποψήφιος για το ΔΣ και την ένωση γονέων

Δημοσίευση σχολίου