8/03/2017

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα

Αγαπητοί γονείς
Το τέλος της σχολικής χρονιάς συνέπεσε με το τέλος της τριετούς θητείας μου στο σχολείο μας και της επιλογής μου ως διευθύντρια άλλου σχολείου.
Με την ευκαιρία αυτή θα μου επιτρέψετε από δω έναν μικρό απολογισμό και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Κλήθηκα να αναλάβω το σχολείο μας σε μια δύσκολη συγκυρία που το θετικό κλίμα λειτουργίας είχε διαταραχτεί.Προσπάθησα,επιστρατεύοντας όλες τις προσωπικές μου δυνάμεις,τις διοικητικές ικανότητες και τις επιστημονικές μου γνώσεις,να επαναφέρω σ το σχολείο –που υπάρχει για τα παιδιά μας και μόνο-το παιδαγωγικό κλίμα ώστε απρόσκοπτα όλοι να επιτελούμε το επαγγελματικό και ηθικό μας καθήκον.

Αρωγούς σ΄αυτό βρήκα τη συλλογική προσπάθεια των συναδέλφων μου,την αγάπη τους για τα παιδιά και την παραδειγματική ευσυνειδησία με την οποία λειτούργησαν στο παιδαγωγικό και διδακτικό τους ρόλο.Προσπαθήσαμε όλοι μαζί ώστε το σχολείο μας να καλλιεργήσει την ασφάλεια,την αποδοχή και την αναγνώριση που δικαιούται να γεύεται το κάθε παιδί!Να οδηγήσουμε το καθένα στην ανακάλυψη της γνώσης αλλά και στη διαμόρφωση χαρακτήρα!
Πολύ σημαντική όμως ήταν και η συμμετοχή και συμπαράσταση των γονιών μας,τόσο ως Δ.Σ.(απερχόμενο και νέο) όσο και καθενός ξεχωριστά! Ακόμα και στις «δύσκολες στιγμές» για κάθε άνθρωπο ,τις περισσότερες φορές η καλή διάθεση και η ενσυναίσθηση ,έδινε λύσεις!Πώς θα γινόταν άλλωστε αλλιώς! Η σχολική κοινότητα πρέπει να λειτουργεί ως οικογένεια με διακριτούς ρόλους, με ανοχή ,κατανόηση,συγχώρεση…
Θέλω λοιπόν να σας ευχαριστήσω ολόψυχα για την προσφορά σας στην προσπάθειά μας!
Σας εύχομαι ήρεμες και χαρούμενες διακοπές,προσωπική και οικογενειακή ευτυχία σε όλους σας και στον καθένα ξεχωριστά!
Με εκτίμηση
Η απερχόμενη διευθύντρια
Λένα Κουρμπάνη

1/08/2017

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου